Cum sa faci trafic si sa pierzi 70.000 dolari in 3 zile din cauza asta

Una dintre ştirile de acum trei zile ar fi hilară dacă nu ar un pic cam tragică. Totul a pornit de la faptul că pagina de web Wall-street.ro a crescut în trafic prea repede în numai cîteva zile (de la 40 de mii de vizitatori unici pe săptămînă acum vreo 3 săptămîni la peste 350 de mii vizitatori unici în 1 mai).

Dragoş Stanca a consemnat asta în jurnalul său aici, unde arată şi un contor al vizitelor (din mai multe ţări de pe glob). Exlicaţia evenimentului a venit într-o formă mai mult sau mai puţin oficială într-un comentariu al articolului respectiv unde Mihai Seceleanu, CEO Internet Corp, explică: “Am supradimensionat din greseala (cu un ordin de marime) niste costuri pe click si niste bugete de promovare, ceea ce ne-a dat o expunere foarte buna si clickuri/unici pe masura. Din pacate, am facut asta chiar inainte de a pleca din tara in vacanta, fara sa mai pot verifica lucrurile ca de obicei. Cel mai nasol lucru, pardon my french, este ca tocmai ce-am aflat costul acestei erori: peste 70,000 dolari in 3 zile… Si asta pe un fond in care dolarul s-a tot intarit in ultimele zile”.

Oare aşa o fi fost? De bună sau nu, hotnews o preia aici completînd cu informaţia că comisia tehnică a SATI (Studiul de Trafic şi Audienţă Internet) va discuta în curînd situaţia. Pe de altă parte, Zoso susţine aici că nu a fost o eroare, ci spam. Are motive să susţină asta (reclama de la google adsense poate fi ţintită doar spre anumite zone), dar cu condiţia să i se acorde suficient interes. Dacă chiar a fost o greşeală înseamnă că a fost una grosolană. Dacă nu, cine a avut de cîştigat de pe urma situaţiei?

Articol preluat de aici.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.