Evoluţia platformei Twitter

S-ar putea să fi aflat deja ce este Twitter (şi nu mă refer la traducerea lui în limba română, adică la ciripit, ciripitor) şi că îl folosești deja (într-o măsură sau alta). I se spune micro-blogging din cauza numărului fix şi mic (140) de caractere la care este limitat un mesaj de acolo. Din cauza dimensiunii mici i se mai spune şi SMS-ul internetului. A fost fondat în 2006 şi dezvoltarea lui a fost explozivă: se estimează că în 2008 a fost folosit de 4-5 milioane de oameni iar în 2009 a ajuns la vreo 20-25 de milioane. Ca urmare a folosirii intense au urmat crearea a multor tipuri de aplicaţii care conţin Tweet sau Twit în nume şi au legătură cu ciripitul.

Ei bine, din ce-am citit pe reţea, expansiunea sa este în descreştere. Adică ceva perfect normal, aşa ceva era de aşteptat. Orice dezvoltare a unui produs sau a unei mărci (cînd vine vorba de numărul de utilizatori) atinge de-a lungul evoluţiei sale mai multe puncte critice între care creşte şi descreşte. Pentru mulţi Twitter-ul a devenit deja o parte a rutinei zilnice, într-o formă sau alta şi, ca de obicei, unii renunţă pentru a “face loc” (deşi în acest caz nu se pune problema lipsei de spaţiu) altora noi.

Puteţi găsi mai multe informaţii despre evoluţia Twitter-ului aici, am ajuns la locaţia respectivă prin intermediului mesajului lui Constantin Gheorghe aici. Despre trădarea de la începuturile existenței Twitter poți afla mai multe aici.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.