Campania Noul Rom

Aruncînd o privire peste nişte statistici, am văzut că articolul despre Noul Rom a fost vizitat destul de mult comparativ cu importanţa pe care o dau dulciurilor respective. Care, la drept vorbind, e cam zero barat. Curios din fire, am dat o căutare cu google după cele două cuvinte cheie. Rezultatele nu m-au surprins prea mult: mulţi ziceau cam aceleaşi lucruri pe care le-am zis şi eu, poate cu alte cuvinte: că este ruşinor, jignitor, că nu le place, aşa cum era normal, că-i trimit pe cei care au făcut reclamele şi pe americani înapoi la origini (acolo de unde vine fiecare) etc, etc, etc. Am găsit o mulţime de rezultate pe această temă, ala că e bine pentru ei. Cu alte cuvinte lumea a început să vorbească şi nu am nevoie de vreo confirmare de-a producătorului sau/şi beneficiarului reclamei ca să ştiu că şi-a făcut efectul.

Orice reclamă care trezeşte anumite emoţii în oameni este de succes, iar aceasta a avut succes. Partea interesantă este curentul de naţionalism şi cel anti-american pe care l-a creat… este ceva demn de urmărit cu atenţie şi de observat unde va ajunge.

Articol preluat de aici.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.